Saturday, August 31, 2013

Sudah patut dibuang kerakyatan



Patriot Negara .. (KLIK)


vs

SI HARAM JADAH!!!

Hishamuddin Rais, Samad Said, Adam Adli dan yang sewaktu dengan mereka ini, sepatutnya sudah DIHARAMKAN untuk bernafas dibumi ini. Mereka hanya boleh bernafas dibumi lain, yang namanya bukan MALAYSIA...sekiranya mereka masih mahu bernafas..





Screenshot dari artikel terkini blog si haram jadah hishamudin rais...




Friday, August 30, 2013

Appreciating Jackie Chan

This video truly makes you appreciate how talented Jackie Chan is


Wednesday, August 28, 2013

Tuesday, August 27, 2013

Jamaludin Jarjis' TPPA - Kapten sudah tersasul atau tersewel


...the Malaysian Cabinet is NOT united in support of the TPPA.

Huge swathes of Gomen, INCLUDING Khazanah Nasional Bhd are NOT in support of the TPPA. The Civil Service (yes including the MITI folks) are not in full support of the TPPA. Many Civil Servants are being forced to do something they dont agree with.

Almost the entire nation is against the TPPA.  The NGOs are against the TPPA. Ayahanda Tun Dr Mahathir is dead against the TPPA. Utusan Melayu is against the TPPA. Syed Akbar Ali is against the TPPA. I know many of you readers are against the TPPA.



So who is the jerk-off who is in favour of the TPPA?

Read more from OUTSYED THE BOX, click HERE..

Thursday, August 22, 2013

Dahulu TUNKU, kini DATO SERI

UPDATE 3:30pm

Berikut adalah senarai Ahli Majlis Tertinggi UMNO yang wajar dipertimbangkan untuk TIDAK DICALONKAN SEMULA, atau WAJIB DICABAR, atau TIDAK PERLU DIUNDI LANGSUNG oleh hampir 150,000 perwakilan di 191 Bahagian UMNO dalam pemilihan parti 2013... (KLIK DI SINI)



"Najibility" adalah rangkuman nama Najib dan Liability,yang mengambarkan dengan tepat siapa Najib hari ini dimata rakyat kalau dia terus terusan tidak mahu berubah dan dah tak boleh diubah lagi.Cuma Najib bernasib baik hari ini sebab dunia pemelaporan baik yang konvensional atau yang maya sibuk dengan Tragedi Maut Bas di Genting Highland untuk menyentuh pasal slogan haramjadah ini...

Artkel sebelumnya

Patek mohon ma’af tetapi patek ingin sampaikan perasaan orang-orang Melayu kepada Y.T.M. Tunku / Y.A.B. Dato Seri  :-

  • Pendapat-pendapat Tunku berasaskan kepada cherita-cherita yang di-bawa kepada telinga Tunku oleh orang-orang yang mengelilingi Tunku yang chuma suka mencherita kepada Tunku perkara2 yang mereka fikir Tunku suka atau patut dengar sahaja.
  • Tunku selalu "bertolak-ansor," ia-itu memberi kepada orang2 China apa yang mereka tuntut.
  • Orang2 China pula menganggap Tunku dan Kerajaan Perikatan sebagai pengechut dan lemah dan boleh di-tolak ke-sana ke-mari. 
  • Sebab itu orang2 China dan India membuat kurang ajar pada 12 Mei kepada orang Melayu.
  • Sabenar-nya, orang2 Melayu sekarang, baik PAS baik Umno, betul2 benchi pada Tunku, terutama orang2 yang di-hina-kan oleh orang China dan yang kehilangan rumah-tangga, anak-pinak, saudara-mara kerana tolak ansur Tunku.
  • Sa-balek-nya pula orang2 China tidak ada sedikit-pun hormat kepada Tunku. Mereka berkata Tunku "na├»ve" dan tidak ada kaliber.
  • Orang2 Melayu dalam Civil Servis, dari Perm. Sec. ka-bawah, pegawai2 tentera dan polis Melayu tidak ada lagi kepercayaan dan respect kepada Tunku
  • Patek sa-kali lagi mengulangkan ia-itu kenyataan yang patek buat itu ia-lah menchegah kejadian yang akan menambah perasaan benchi orang2 Melayu terhadap kerajaan dan menggalak-kan orang2 China menjatohkan lagi maruah orang2 Melayu.



Tuesday, August 20, 2013

Pulau Pinang di bawah DAP

Inikah yang se aliran dengan perjuangan PAS kini?


Malaysia adalah negara Islam. Pertama kali aku merasai betapa sukarnya nak cari makanan halal di negeri aku sendiri yang tercinta ini. Atau adakah orang melayu/Islam sudah terhapus di Pulau Pinang atau dianggap tidak wujud lagi di mata sang kapitalis cauvinist cina?

Suatu Bukti Pengusiran Orang Melayu/Islam Secara Terancang?? 

(ANAK SEBERANG) 

 

MALAYSIA DAH MACAM WAD GILA...!!!! 

(JKKK(P) KOTA SARANG SEMUT)

 

Wednesday, August 14, 2013

Kita pun ada peruntukan yang lebihkurang sama, cuma terlalu tunduk kepada salakan saja..

Sesiapa yang ingin memohon untuk menjadi warga Brunei dikehendaki lulus ujian yang mana calon tersebut wajib menunjukkan bahawa dia memahami BUDAYA dan BAHASA MELAYU.


Cara Sultan Hassanal Bolkiah 'AJAR' CINA DI BRUNEI
(GELOMBANG WANGSA MAJU)


 

Orang Malaysia? errr... siapa mereka itu? 

 

 

Related Posts with Thumbnails