Sunday, May 24, 2015

Outright Disgust !!


Show me the money, and I will (only) consider showing you the vote..

"....nobody can trust a lying Prime Minister and everyone should remove an incompetent Prime Minister.."




Wednesday, May 20, 2015

Dah tak buleh cakap straight lagi.. (eh sejak dari dulu kan?)

Kapten kapal putar alam

Apabila sudah tidak dapat bercakap dengan jujur lagi.... hari itu merah, semalam biru, hari ni putih.. esok pula .. hitam?

Dari blog DIN-TURTLE....


Rupa-rupanya dah nak masuk 6 tahun artikel pasal kawan ni (klik) diterbitkan di blog ini... baru sekarang  lebih ramai yang bising....

Kalau pasal "Najib (klik)", dah lebih 160 artikel diterbitkan di sini.. seusia dengan blog ini agaknya.. dah naik cuak muak muntah hijau.. dok macam tu jugak sampai hari ni... yang ini tahun 2013 (klik) .. dok lagu la lagi nampaknya... artikel kedua blog ini pada tahun 2010... Today You Voted ! (klik)

Thursday, April 23, 2015

Another reason why reading TMI will only damage your brain permanently...

THE MALAYSIANS INCITER


Incite | Definition of incite by Merriam-Webster


www.merriam-webster.com/dictionary/incite
Merriam‑Webster


to cause (someone) to act in an angry, harmful, or violent way. : to cause (an angry, harmful, or violent action or feeling).


 

Source:-

Saturday, March 28, 2015

A Leader


“I ignore polling as a method of government. I think that shows a certain weakness of mind - an inability to chart a course whichever way the wind blows, whichever way the media encourages the people to go, you follow. If you can't force or are unwilling to force your people to follow you, with or without threats, you are not a leader.” – Lee Kuan Yew.





Related Posts with Thumbnails