Friday, March 23, 2012

MeMANDREMkan Yahudi & Yahudi Zionis


Can't help it... itchy fingers need to copy paste again...!!
Kita pun tak TAHUlah macam mana dia nak Presiden PAS nih nak memBEZAkan YAHUDI berFAHAMan ZIONIS dengan YAHUDI bukan ZIONIS.. Kot le dia jumpa YAHUDI, YAHUDI tu ada tunjuk IC yang berTULIS dia adalah ZIONIS? Atau pun dia MINTAK Pok Nik 'ALAIHISSALAM' kasi 'MANDREM' untuk kenal pasti orang sekian-sekian ini Yahudi ZIONIS atau bukan? Apa pun caranya, 'FATWA' Presiden PAS nih sebenarnya hanyalah satu bentuk 'EXCUSE' untuk memperDUNGUkan para PENGIKUTnya seperti mana Penasihat PKR lakukan dalam SENARIO yang diTULIS di atas tadi.. Memang Lebai-Lebai PAS nih semuanya DUNGU!

Baiklah, Lebai-Lebai PAS yang DUNGU patut TANYAkan kepada Presiden PAS tuh adakah dua orang yang berada di samping Penasihat PKR dalam GAMBAR ini adalah YAHUDI ZIONIS atau pun YAHUDI sahaja? Kita MINTAK keSAHIHan daripada dia!

Ha... Bagaimana? BOLEH ke Presiden PAS itu menJAWAB? Atau pun dia nak MINTAK Pok Nik kasi 'MANDREM' untuk diberikan 'WAHYU' bagi mengenal pasti mereka ini YAHUDI ZIONIS atau pun sebaliknya? Nak JAWAB ke tak? Atau TAKUT? KAH!KAH!KAH!

Do read the full article by TUKANG DOK PEGHATI, here.....


and also from GERAKAN ANTI PKR:

PANDANGAN MENARIK DR RAHMAN KADIR



Related Posts with Thumbnails