Sunday, November 3, 2013

Ah Jib Gor & Ah Yi Deng sabotaj Mukhriz?

UPDATE 3/11/13

Surat terbuka buat Ah Yi Deng (FB post)



Artikel Asal

Ah Yi Deng senada dengan Ah Jib Gor di Sg. Limau. Ah Yi deng kata sekolah cina akan kekal di bumi ini selagi ada bulan dan bintang. Maklumlah... pilihan UMNO sudah selesai.. dan Ah Jib Gor dapat apa yang dia nak.

Bulan dan bintang memang kekal kalau tidak kiamat. Untuk sekolah cina dan india kekal di bumi Malaysia adalah sesuatu yang tidak dapat diterima. Jadi untuk memperbetulkan keadaan ini, UMNO Ah Jib Gor dan UMNO Ah Yi Deng patutlah dihapuskan.

Yang kekal sehingga kiamat adalah bulan bintang dan bumi, negara Malaysia ini (harapnya) dan juga parti politik yang menjunjung Rukun dan Perlembagaan Negara yang sedia ada.

Ye lah.. pemilihan UMNO sudah habis maka akan keluarlah suara Ah Jib Gor dan Ah Yi Deng menjilat cina-cina cauvinis yang berkeliaran di bumi Malaysia ini.

Kita tengok sikit peratusan Sg Limau (dipetik dari blog Din Turtle, klik DI SINI)
Jumlah pengundi Sg Limau seramai 27,220 -
Melayu 25,300 ( 93 % )
Cina        1,842 ( 6.7 % )
dan kita padankan statistik di atas dengan perangai Ah Jib Gor dan Ah Yi Deng yang baru saja lepas dikencing LAGI di PRU13 baru-baru ini.

Watch this video.. dengar apa kata pakar sejarah yang terlibat dalam pembentukan negara Malaysia (deraf Perlembagaan Negara).. dengar apa kata para akademik... dan juga sebahagian daripada ibubapa..mereka-mereka yang bersemangat Malaysia seperti ahli politik Mukhriz... bukannya kata-ata ahli politik sseperti Ah Jib Gor dan Ah Yi Deng dan gerombolan mereka yang sealiran dengan dong zong, cina cauvinis dalam isu SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA ini..


Hanya Malaysia yang menjadi negara BERUK TUNGGAL di atas dunia ini dalam bab sistem pendidikan yang TIDAK NASIONALISTIK!! Thanks to 1-Malai Si Ya Ah Jib Gor dan Ah Yi Deng.

So amacam UMNO?? Tidak mau berubah juga lagi?

Apakata satu gerakan besar-besaran menubuhkan sebuah parti baru bagi menggantikan UMNO?

Or.. what say you PAS? PKR? Buang habis cauvinis, liberalisma... dan junjung Rukun Negara serta Perlembagaan...then..ini mungkin peluang terbaik untuk kamu memenangi hati rakyat yang berjiwa Malaysia.

Mana-mana parti yang menjunjung Rukun dan Perlembagaan MALAYSIA akan diundi di PRU14, bukannya UMNO - NGOK!!!



Related Posts with Thumbnails