Friday, March 21, 2014

Anwar.. Anwar.... boleh tak cakap biar "lurus", walaupun sekali sahaja?

UPDATE 21/03/2014


Pulak dah??!!! Anwar..oh Anwar... menipu tak habis-habis!!!



Artikel Asal

Copy paste dari blog Mazidul Akmal...
Rujuk waktu 0:34
"Saya hendak juga sentuh, untuk ringkaskan tentang tragedi MH370. Tentunya kita ingin membuat beberapa kenyataan mendoakan supaya selamat semuanya. Ada sebilangan yang saya kenal termasuk juruterbang ..." - Sedutan rakaman sidang parlimen.

Klik di sini. 
Sebaik terbaca kenyataan Wan Azizah, mengatakan Anwar TIDAK mengenali Zaharie, secara spontan saya berasa hairan. Mengapakah dia berkata begitu? Apakah motif di sebalik kenyataan dihebahkan kepada media? 
Baca juga YANG INI


Difahamkan SYAHEEDAH adalah menantu kepada Anwar Ibrahim. Kapten Zaharie (#PrayForMH370) pula adalah bapa saudara SYAHEEDAH. Dari instagram SYAHEEDAH:-




Jika kelak ditakdirkan Zaharie selamat kembali ke tanah air bersama 239 penumpang MH370, dia mesti akan berkecil hati. 
"Datin Seri dan Datuk Seri tidak kenal saya? Saya bapa saudara menantu Datin Seri dan Datuk Seri. Nama saya Zaharie" 
Barangkali itulah antara ungkapan juruterbang berpengalaman terbabit. 
BACA SEPENUHNYA DI BLOG MAZIDUL. (KLIK DI SINI)

Juga menarik untuk dibaca:-
Kapten Nik Ahmad Huzlan Nik Hussain : Pendedahan Bekas Ketua Juruterbang MAS Bongkar Disebalik Tragedi MH370
Related Posts with Thumbnails