Monday, April 30, 2012

Malayoo against Polis Diraja MALAYsia

UPDATE 30/04/2012

 

Kempen Facebook 1 juta terhadap Ambiga 

(THE UNSPINNERS)


MOHON SOKONGAN!!!
Kempen 1 juta sokongan menentang Ambiga di url berikut:

Kekeliruan di antara Pak Samad (A.Samad Ismail) yang dihormati dengan "Pok Janggoat" - Read more HERE from A. KADIR JASIN.
Malah di kalangan generasi muda, termasuk dalam media massa, mereka mula mengelirukan beliau dengan A Samad Ismail apabila mereka menggelar beliau Pak Samad. Bagi generasi saya dan mereka yang dekat dengan dunia kesusasteraan Melayu, panggilan mesra dan hormat Pak Samad adalah sinonim dengan dan eksklusif kepada A Samad Ismail. Bagi kami, wujud dikotomi yang luas antara A Samad Ismail (Pak Samad) dengan A Samad Said.

and more on malayoo moo! moo!...
Kita lihat bagaimana DAP sejak akhir-akhir ini begitu gigih mencari keahlian Melayu bagi menghapuskan imej yang ia adalah parti komunal orang Cina. Jadi, tidaklah menghairankan kalau gerakan libertarian dan pinggiran juga mengko-opt orang Melayu sebagai maskot dan tukang jampi mereka.
Lagipun, adalah lebih berkesan melihat orang Melayu sebagai bangsa majoriti, berguling di atas jalan raya atau berkonfrontasi dengan polis Melayu berbanding orang Cina atau India. Sebab itulah dalam banyak demonstrasi jalanan sejak kebelakangan ini, yang berada di barisan hadapan adalah Melayu.

Kaum kesayangan AH JIB NGOK telling a Malaysian (of  course not in BAHASA KEBANGSAAN) to get out from this country in the bare dunggu faces of malayoo moo! moo!. Watch this "Cacing naik ke mata" video from KEMBARA POLITIK:-



(1 - IDIOT ?)

Do you see a pilot? a hero?
Do you get your peace of mind?


ARTIKEL ASAL

moo! mooo!! only malayoo dungu (terlepas tali hidung) yang merusuh. The gomen  terus meLAYU tak habis-habis... will the responsible minister or ministers have the gut to let PDRM do what they have to do? Or keep on 'chickening-shit'?

DIKEHENDAKI ! WAJAH YANG PUKUL POLIS DISEBARKAN ! 

(GERAKAN ANTI PKR)





Depa kata moto Polis Ni, SB Yang Jatuhkan! Tu Diaa!! 

(ANAK SEBERANG)



Enough is enough, NO MORE #Bersih it has degenerated into a violent anti Government demo and is a clear and present danger to Malaysian Society.

(CLICK HERE)


(TUKANG DOK PEGHATI)
Do you get what I mean? If YES,then why are you easily being fooled by them? By the way, as for the Sarawakian BUMIPUTERA, please look on the VIDEO CLIP below.. Please see where are you from their eyes! This is taken from SARAWAK election campaign!



So, AH JIB 'NGOK', are you easily so forgetful?

Related Posts with Thumbnails