Friday, July 25, 2014

DS Najib "boleh" sebenarnya, tapi......

DS Najib sebenarnya berkaliber dan "BOLEH", tapi ianya hanya apabila beliau berhenti mendengar dan mengikut skrip punahsihat-punahsihat dan con-setan con-setan yang berada disekeliling beliau, yang beliau sendiri lantik (?) dalam mentadbir negara ini. Sudah bertahun pelbagai pihak cuba menyedarkan DS Najib tentang punahsihat/con setan ini yang semakin hari semakin menghancurkan negara dan yang mendapat tahi adalah DS Najib sendiri! Bagaimana DS? Boleh "lend your ears" now?

Tengok?! Sebaik saja beliau TIDAK MENGIKUT buah fikiran punahsihat-punahsihat dan con-setan con-setan ini, beliau mampu membuat keputusan dan tindakan yang sepatutnya dibuat oleh seseorang ketua negara yang berkaliber dan mendapat pujian saentero dunia mengalahkan si Obama dan Putin sendiri!

"For once the Prime Minister took his vitamin pills and decided to ignore the advisers who have been making a fool of him with all their wrong advice."
(OutSyed The Box - Najib Ignored His Pro US Advisors)

Bila DS Najib ambil "vitamin" terus terselah kepimpinan beliau:-

MH17 - Najib's Move Memang TERBAIK !
(DinTurtle)

  


Tidak payahlah nak beri lain-lain pautan termasuk pujian-pujian dari luar negara buat DS Najib kerana dalam bertahun-tahun pemerintahan DS Najib, sudah terlalu banyak onar dan kesilapan yang dilakukan oleh beliau akibat memelihara punahsihat-punahsihat dan con-setan con-setan sekeliling beliau. BETULKAN balik keadaaan-keadaan ini terutama kerosakan-kerosakan yang telah berlaku terhadap prinsip Rukun Negara dan Perlembagaan Persekutuan. (sudah naik cuak nak tulis berkaitan Artikel 152, 153, ISA, AUKU, Akta Hasutan, TTPA etc etc...)

Tengok.. antara yang DS Najib lantik menjadi ahli kabinet DS sendiri.. belum apa-apa lagi dah berdemo (mengutuk Rusia?)



Negara sekian lama mengamalkan sikap berkecuali, non-aligned movement (NAM)..  tetiba dalam isu MH17 pemuda UMNO berdemo beruk terus menuding jari kepada Rusia tanpa usul periksa .. persis perlakuan "talibarut-talibarut" saja nampaknya? 
Dahulu digelar Setiakatwang, apabila tiba-tiba mendapat undi "terbanyak" dalam pemilihan ketua pemuda, mengalahkan calon-calon lain yang ternyata lebih popular sebelum tiba hari pengundian.  "Pembawa passport" pun ya juga!


Kita tidak mahulah berterusan melihat DS Najib membuat keputusan-keputusan yang semakin hari semakin memporak-perandakan negara ini. Sebelum confirm terlambat, Dato Seri binalah semula pasukan kabinet Dato Seri itu. Lantiklah penasihat-penasihat (bukannya punahsihat-punahsihat) demi agama, bangsa dan negara. SATU BANGSA, SATU NEGARA, SATU BAHASA!.

Kita mahukan DS Najib menyerlahkan kepimpinan beliau yang sebenarnya, bukannya menjadi kulit yang wayangnya dimainkan oleh tukang karut! Kita tidak mahu ketua negara puppet!


Kita tidak mahu DS Najib dikelilingi oleh punahsihat-punahsihat yang tahap "bahlol"nya mengalahkan macai refobasi ini!


** UPDATE 4:00PM - 

Macai PKR ni dah delete post di atas dalam FB dia (akaun "Asrul Samad"). yang sebelum ini dia tulis "Timbalan Ketua Cabang PKR" dan kini dah tertulis "Comedian" pula.


Ini satu lagi akaun FBnya, "Asrul Samad Timbalan Ketua Cabang PKR", juru kempen Nuar dan parti PKR.


Macam Nuar dulu bila diberi peluang membela diri, lalu memilih untuk membebel dari kandang saksi, bukannya berhujah untuk membela diri... 






okay!!...berbalik semula kepada DS Najib...

So... bila Dato Seri nak rombak semula kabinet XXXL tu? buang punahsihat dan lantik penasihat?

(tolonglah jangan lupa lagi makan "vitamin" Dato Seri demi agama, bangsa dan negara)

 

 

UPDATE 25/07/2014 

Sorang lagi..... LOL!!


Related Posts with Thumbnails