Wednesday, November 28, 2012

Am I an idiot for supporting Anwar Ibrahim?

Update 28/11/2012

 

Anwar jadi PM bermakna kuasa di tangan DAP

Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim, yang memberi amaran kepada rakyat di negara ini, khususnya masyarakat Melayu, agar tidak terburu-buru memilih Anwar sebagai Perdana Menteri.

orang lama” DAP itu turut mengesahkan bahawa DAP sebenarnya didominasi oleh kaum Cina yang ekstrim!

- Tunku Aziz@ KERIS PUSAKA



Artikel Asal
 
Artikel ini sangat-sangat KHAS buat penyokong-penyokong TEGAR Anwar Ibrahim....

Mengundilah DI SINI



What kind of leader are you supporting? Someone who is not honourable enough to do the right thing and have an ounce of integrity and accountability to tell the truth?

dan PAS yang tidak boleh ditegur....
SAYA pernah mengkritik Umno dalam tulisan saya sempena Perhimpunan Agung Umno yang lepas dan sebelum. Ketika itu saya tetamu parti tersebut di perhimpunan mereka. Orang Umno tidak menzahirkan kemarahan atas kritikan itu.

Perasaan mereka, saya tidak tahu.
Muktamar Pas baru sahaja berlalu. Kali ini saya ingin sedikit melontarkan persoalan untuk berkongsi dengan Pas. Maaf, bagi saya Pas merupakan parti politik yang agar sukar menerima teguran. Sekalipun tidak dinafikan ada juga pimpinan Pas yang bersikap terbuka.
Related Posts with Thumbnails