Wednesday, August 10, 2011

Not one flowerpot will be knocked down, not one brick will be thrown...

....kata former deputy Bersih chairman sebelum ini... (KLIK)

Bagaimana kalau disuruh Ambiga dan Mat Sabu bercuti berdua di London sambil memantau rusuhan yang berlaku di sana. Sebuah rusuhan yang dikatakan bermula dengan sebuah tunjuk perasaan aman dan kini mencipta sejarah sebagai rusuhan terburuk?

Kalau golongan yang sekandang dengan BERSHIT diberi muka, mungkin sekali mereka ingin membela 'kematian Kugan' (terlibat dengan sindiket mencuri kereta) seperti Tottenham Riot yang merebak berikutan dengan 'kematian Duggan'.

Nak jamu beryani gam lagi kepada pengacau-pengacau seperti ini?


Petikan dari PILIHAN ANDA: -
Bangang-bangang yang berbaju kuning yang pernah menunjuk perasaan ketika lawatan DS Najib ke London tempoh hari dikatakan berkurung di dalam rumah, kecut habih apa yang ada di dalam seluar dek ketakutan melihatkan rusuhan di London...

Tak ada ke mana pemantau-pemantau rusuhan di Malaysia ni yang teringin dan pergi ke London untuk membuat liputan mengenai rusuhan di atas. 
Tak ada ke pemantau-pemantau yang teringin nak ulas "kekejaman" pihak polis di sana yang cuba mengawal keadaan di sana hingga ada yang mati...


 
"This the country that want to export and impose its brand of freedom and democracy to the third and developing world.

They prefer to let freedom prevails at the cost of massive destruction to properties and lives of innocent people rather than taking tough measures to protect lives and properties from hordes of scumbags rampaging the streets, looting, burning buildings and cars at will. "


Related Posts with Thumbnails