Tuesday, May 7, 2013

We should seriously draw the line NOW!

Update:

4. Nak pindah ke stadium tertutup Melawati pula - ramalan cuaca alasannya
3. Video Youtube yang memaparkan ah Beng biul & Amerika akui keputusan PRU (di bawah)
2. Polis tidak benarkan perhimpunan yang dirancang di Kelana Jaya (Berita Jam 3PM - 07/05/13)
1. Salahsatu lagi sebab kita perlu I.S.A.


Original Post:-

Ingatkan selepas PRU13 ni selesai, masing-masing pihak jadi "orang" lah.. bolehlah kita tumpukan pula kepada agenda membina negara dan mempertahankan Perlembagaan Persekutuan.. agenda yang diketepikan seketika sementara selesainya PRU13..

Rupa-rupanya tidak...

Mereka masih lagi membuat onar. Masih mempertikaikan keputusan PRU13. Isu pengundi Bangla lah.. Elektrik putus lah.. penipuan undilah... dan esok, diberitakan Anwar akan buat mass gathering di Stadium Kelana Jaya bagi membantahkan keputusan..

Nampak?

Dato Seri Najib, saya rasa memang nampak.. cuma saya tidak faham kenapa Dato Seri Najib hanya tunduk daripada bertegas kepada setiap salakan-salakan anjing-anjing liar ini... dan ini nampaknya sudah dirancangkan sejak dari dulu lagi.. perancangan PRU13 mereka..

Sejak PRU12 sehinggalah sekarang.. perancangan mereka sedang berjalan..
  • Lihat bagaimana mereka menguji tindakbalas kerajaan apabila Bersih 1.0 (haram) dilancarkan.. kemudian Bersih 2.0 (haram dan ganas) dan seterusnya Bersih 3.0 (di"halal"kan kerajaan) - KLIK
  • Lihat bagimana mereka menyalak sakan hinggalah kerajaan tunduk lalu memansuhkan Akta Keselamatan Dalam Negeri (I.S.A.). Mampukah akta baru (dah siap ke belum?) menangani kerenah rancangan malam esok di Stadium Kelana Jaya?
  • Lihat bagaimana mereka menerusi Ambiga menyalak sakan terhadap penggunaan proses lapuk mengundi mengguna-pakai dakwat kekal. Dan hari ini? Mereka bertukar arah dan menyalak sakan lagi? Merekalah juga yang paling lantang cuba menyerlahkan kelemahan dakwat kekal ini. Nampak bagaimana ianya hanyalah salahsatu dari taktik anjing-anjing ini? Tapi kerajaan tunduk juga.
  • Kenapa mereka menyalak sakan kepada Bangla saja? Kenapa kurang kedengaran (ada anda terdengar?) salakan mereka terhadap Indon? Mereka senyap terus terhadap cina-cina tongkang yang mencurah masuk mengundi sehingga statistik keluar mengundi mencatat sejarah dalam PRU13 kali ini?
  • Buat apa sajapun, tunduk ka..bertegas la... anjing-anjing ini tidak akan menerimanya selagi mereka tidak merampas negara ini. Buktinya... rancangan talibarut Anwar untuk membantah keputusan PRU di Kelana Jaya esok. Tidak dapat disekat kerana mereka hanya baru merancang. Kena tunggu dan lihat esok malam. Kena tunggu dan lihat samada kekacauan benar-benar timbul barulah dapat diambil tindakan (strictly speaking). Lainlah kalau ada I.S.A. !!!!
  • Lihatlah social media.. anjing-anjing sedang hebat meniup berita huru-hara.. PRU tipu, Bangla mengundi, elektrik putus dan sebagainya.. sehinggakan buat petisyen minta campurtangan asing pun ada.

(UPDATE)
(..despite oppososition claims of irregularities)
- satu lagi berita tentang perakuan Amerika Syarikat adalah DI SINI

Okay.. testing kerajaan apabila melancarkan huru-hara telah dibuat melalui demonstrasi jalanan Bersih telah dibuat..

I.S.A. telah berjaya dihapuskan... untuk memastikan tiada di antara mereka ditangkap sebelum dapat buat huru-hara..

Menimbulkan kekecohan pada hari mengundi dan selepasnya sedang dilakukan.. dengan menggunakan taktik dakwat kekal + Bangla mengundi dan seterusnya khabar angin elektrik padam, penipuan kotak mengundi, petisyen dan sebagainya...

Kenapa Bangla? Kenapa tidak Indon? Kenapa tidak kita mempersoalkan kebanjiran cina-cina pendatang di hari mengundi? Siap terbang dari luar negara lagi. Plet-plet Singapore di Johor hari itu? 

Kenapa anjing-anjing ini tidak mendekati untuk "check" cina-cina tongkang semasa berbaris untuk mengundi? Kenapa mendekati Bangla saja? (Ah Beng biul ini dah tersilap maki dan pukul warga negara yang dianggap Bangla !!) Kalau disuruh cakap Bahasa Kebangsaan, cina-cina pendatang ini lagilah ramai yang terkulat-kulat lidah walaupun pegang IC biru? Kenapa tidak dipersoalkan kesahihan IC biru yang ada ditangan cina-cina tongkang ini? Mereka tidak tahu berbahasa Kebangsaan bukan?

(UPDATE)

Kenapa Bangla?

Kerana Anwar  dan anjing-anjing inilah yang mengupah Bangla beratur pada hari mengundi itu. Anjing-anjing ini juga yang akan pergi "tangkap" Bangla yang diupah ini.

Cuba fikir..berapakah kebarangkalian.. Bangla ini akan muncul beratur, sama waktu dan sama tempat, dengan pengundi original (yang kononya Bangla ini guna alamat rumah yang sama). Baca SOMETHING FISHY here.

Mereka suruh kerajaan tangkap Bangla ini. SPR kata, mana boleh tangkap sebab mereka belumpun membuang undi. Jadi... kita patut gunakan "their own dose of medicine" untuk tangkap Anwar dan anjing-anjing ini sebelum kekecohan benar-benar berlaku di Kelana Jaya esok dan seterusnya melarat keseluruh negara.

Apa kita buat dengan anjing-anjing liar yang menyalak sakan di kawasan rumah kita? Kita ambil puntung kayu.. kita baling biar tepat kena kepala mereka.. mereka datang lagi..kita baling lagi.. mereka tidak serik..kita telefon Majlis Bandaran datang dengan van untuk jerat anjing-anjing ini.. muatkan dalam van dan kurung ditempat kurungan.. yang ganas-ganas tu.. tembak saja dengan peluru ubat tidur..

Buat Dato Seri Najib.. harap Dato Seri guna "their own dose of medicine" dalam melaksanakan janji-janji PRU. Cina-cina tidak bermaruah dan tidak tahu membalas budi..


Gunakan "Manifesto Bukan Janji" seperti yang mereka canangkan untuk menghapuskan sekolah-sekolah vernakular yang mana anak didik sekolah-sekolah ini yang sedang berusaha menjatuhkan kerajaan dan akhir akan menguasai TANAH MELAYU ini...

Mereka juga berkiblatkan Singapura. Kita gunakan "their own dose of medicine" juga dengan mengguna-pakai kata-kata Lee Kuan Yew:-
“Now we have a very polarised Malaysia — Malays, Chinese and Indians in separate schools, living separate lives and not really getting on with one another. You read them. That’s bad for us as close neighbours,” (http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/race-relations-better-if-singapore-not-turfed-out-says-lky)

Sudah-sudahlah Dato Seri dengan kemaruk sekolah vernakular. Demi Agama, Bangsa dan Negara, martabatkan SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA, supaya rakyat Malaysia berebut-rebut untuk menyekolahkan anak-anak mereka di sekolah-sekolah satu aliran Kebangsaan dek tingginya mutu pendidikan di sekolah-sekolah kebangsaan. DO SOMETHING NOW!!!!

Dan kepada saudara-saudara PRIBUMI MELAYU yang ada dalam PAS, BERJASA, PERKASA dan juga PKR (minus Anwar Ibrahim), marilah kita berganding bahu mempertahankan setiap inci bumi Semenanjung Tanah Melayu ini dari terobekan yang sedang diusahakan oleh cina-cina pendatang DAP, yang sedang memperalatkan Anwar Ibrahim.

Hari ini mereka lantik Anwar Ibrahim sebagai ketua pembangkang. Esok Karpal Singh akan jatuhkan Anwar denga kes liwatnya untuk mereka berkuasa di Tanah Melayu ini akhirnya.

Wahai PRIBUMI MELAYU PAS, kita lupakan sekejap sengketa politik di antara kita buat sementara. 


Sambutlah tangan sebelah pihak ini untuk mempertahankan setiap inci bumi MELAYU ini. Selepas kita berjaya nanti, saya percaya, tidak akan banyak persengketaan di antara kedua-dua belah ini kerana, sebelah MELAYU UMNO/BERJASA/PERKASA pun akan mempunyai ruang untuk mempertahankan PERLEMBAGAAN MALAYSIA pula.. setelah badai cina-cina pendatang dan Anwar Ibrahim ini dapat kita atasi.. inilah tugas kita.. sudah agak lama tertangguh usaha-usaha menegakkan Perlembagaan Negara, korupsi, salhguna kuasa etc dek negara sedang di ancam hebat oleh cina-cina pendatang dan Anwar Ibrahim..

Dato Seri Najib sendiri pun, kita akan sanggah kerana beliau nampaknya galak sangat dengan kecinaan (sistem pendidikan vernakular dan bahasa Mandarin).. mengabaikan Perkara 153 Perlembagaan .. dsb... buat masa ini, kita ada tsunami cina-cina pendatang dan Anwar Ibrahim untuk kita sama-sama hadapi..

Rukun Negara Kita:-
Maka kami rakyat Malaysia berikrar akan menumpukan seluruh tenaga dan usaha kami untuk mencapai cita-cita tersebut berdasarkan atas prinsip-prinsip yang berikut :
  • Kepercayaan kepada Tuhan
  • Kesetiaan kepada Raja dan Negara
  • Keluhuran Perlembagaan
  • Kedaulatan Undang-Undang
  • Kesopanan dan Kesusilaan
Related Posts with Thumbnails