Friday, April 15, 2011

Mengundi DAP

The Sense, Credibility and Accountability

Orang Melayu/Bumiputera di Semenanjung serta PRIBUMI di Sarawak dan Sabah mempunyai hak yang diLINDUNGi oleh Perlembagaan Negara.. Hak inilah yang menjadikan DAP sangat sakit HATI terhadap kita sejak negara ini MERDEKA lagi dan sering mempertikaikannya secara TERBUKA.. Demi mengHAPUSkan hak-hak ini, mereka sanggup 'MENAJA' beberapa pemBELOT dan pengKHIANAT di kalangan orang Melayu/Bumiputera serta di kalangan PRIBUMI Sarawak agar mengHASUT dan memFITNAH sesama kaum sendiri.. Apabila ini BERJAYA, yang akan mengaut sebanyak-banyak HASILnya sudah tentulah DAP sendiri dan TOKEY-TOKEY satu kaum yang menaunginya! Itukah yang kita mahu? 


DAP sampai KIAMAT pun tidak akan menerima hak-hak Bumiputera atau PRIBUMI asal di negara ini.. Lihatlah bagaimana induk ASAL mereka iaitu PAP telah lakukan di Singapura.. Mereka sanggup mengubah sejarah negara tersebut KONONnya dibuka oleh penjajah Inggeris sedangkan ianya jelas diMILIKki oleh KeSULTANan Melayu sejak berkurun lamanya.. Adakah PRIBUMI Sarawak RELA menjadi sedemikian? Adakah PRIBUMI Sarawak mahu keHILANGan apa yang mereka ada ASALkan DAP berjaya menguasai Sarawak?

Persoalannya kini:-

Siapakah PEMBELOT dan PENGKHIANAT di kalangan orang Melayu/Bumiputera yang di"taja" oleh DAP? Anda? Dia? Mereka? atau Pemimpin sendiri ?????
 
Samada di"taja" secara langsung ataupun secara halus, sedarkah PEMBELOT dan PENGKHIANAT ini bahawa mereka/dia telah membelot dan berkhianat kepada negara ini?

Tepuk dada, tanya selera. Apa yang sedang berlaku kepada asas-asas negara ini ??? :-
  • Bahasa Kebangsaan (Perkara 152)
  • Pendidikan Kebangsaan
  • Perkara 153
  • Agama Rasmi Negara
Dimanakah jati diri sebagai anak watan bangsa kalau semuanya hendak digadaikan demi kuasa dan undi apabila saban kali adanya pilihanraya?

Related Posts with Thumbnails