Saturday, May 12, 2012

Hero-hero negara ini


Kita sebagai rakyat yang cintakan keamanan dan kesejahteraan negara Malaysia ini berharap akan parti tunjang politik negara tidaklah terus melepaskan tangan kepada individu-individu yang layak digelarkan sebagai hero-hero tanahair ini dalam soal memelihara martabat dan maruah bumi ini.

Saat kritikal untuk memobilisasikan lebih 3 juta ahli UMNO telah tiba kerana UMNO telah mengambil masa yang terlalu lama 'berdiam diri' dengan secara tidak wajar, membiarkan negara ini diporak-perandakan oleh petualang-petualang, demi politik. Sebelah pihak semakin merosakkan negara kerana untuk merampas kuasa politik, dan yang satu lagi menjadi 'penikus' walaupun kuasa ada ditangan. Dek kerana terlalu menjaga imej, perkara-perkara asas negara semakin dibiarkan terhakis oleh salakan-salakan petualang.

Diharap perhimpunan UMNO semalam tidaklah hanya gah di stadium sahaja. Buktikanlah ke"hero"an kepada seluruh negara, bukannya hanya di stadium kerana hero-hero rakyat telah lama menunggu keberanian dan ketegasan yang selama ini nampaknya semakin pudar.

Mari kita tonton video-video hero kita, yang kita harap dapat dicontohi oleh pemimpin-pemimpin yang diberikan kuasa dalam soal memelihara kesejahteraan negara ini.





PenJUAL BURGER itu BERANI menunjukkan kepada UMUM keZALIMan PEGUAM BETINA India itu dan para peRUSUHnya yang menZALIMinya.. Dia mengalami keRUGIan untuk meneruskan keHIDUPannya sebagai penJUAL BURGER sebagai punca REZEKInya sedangkan apakah pulak keRUGIan atau keSEMPITan HIDUP yang diALAMi oleh PEMIMPIN BETINA India itu di NEGARA ini hingga ingin mengANJURkan RUSUHAN BERSIH 3.0?

- Apakah PEMIMPIN BETINA India itu TIDAK cukup MAKAN?

- Apakah PEMIMPIN BETINA India itu terANCAM keSELAMATannya?

- Apakah PEMIMPIN BETINA India itu HIDUP dalam keadaan DHAIF?

Jika SEMUAnya bukan, kenapakah PEGUAM BETINA India itu mengANJURkan RUSUHAN BERSIH 3.0 kalau bukan kerana ingin mengHANCURkan NEGARA ini?

Hero yang menampar bebudak drop keldai tunggangan politik yang menjadi semakin kurang ajar kerana mereka dibiarkan bersikap semakin biadap.






Kalau SENTIMEN yang kita sebut dalam KES ketua beBUDAK 'DROP' IPT itu dan KES PEGUAM BETINA India yang mengetuai RUSUHAN BERSIH 3.0 itu GAGAL diFAHAMi, sampai bila-bila pun UMNO akan GAGAL menjadi HERO atau JUARA RAKYAT! Sebab itulah jugak UMNO GAGAL meMOBILISASIkan keANGGOTAannya seRAMAI 3.3 JUTA orang itu untuk mengHADAPi pengHINAan oleh para peRUSUH BERSIH 3.0 dan beBUDAK 'DROP' IPT yang OTAKnya baik sedikit daripada BEROK yang diLATIH untuk panjat pokok KELAPA!

DI PETIK DARI TUKANG DOK PEGHATI.
Related Posts with Thumbnails