Friday, May 11, 2012

Undilah I....


(TUKANG DOK PEGHATI)



Yang lebih menJIJIKkan tuh pulak Lebai-Lebai PAS tersebut main ambil aje tanpa meNILAI bahawa itu sebenarnya pengHINAan DAP La'anatullah terhadap mereka.. MAKSUD terSIRAT DAP La'anatullah di sebalik pemBERIan itu sebenarnya ialah:

1) MemBERIkan GAMBARan bahawa Lebai-Lebai PAS ini begitu JAHIL dalam agama ISLAM hinggakan KITAB SUCI agama mereka pun kena diBERIkan oleh DAP La'anatullah..

2) Kenapa hanya 4 NASKHAH aje KITAB AL QURAN yang diBERIkan? Tahu ke Lebai-Lebai PAS MAKSUD nombor 4 dalam kePERCAYAan puak-puak peMAKAN BABI dalam DAP La'anatullah? ~ KAH!KAH!KAH!

3) Ada jugak Lebai-Lebai PAS begitu BENGONG mengatakan KITAB Al-QURAN itu adalah KITAB TAFSIR bukan MUSHAF.. Lagilah mengHINA pasal DAP La'anatullah mengejek Lebai-Lebai PAS nak baca Al-QURAN kena pakai KITAB yang ada TAFSIRan yang sepatutnya diBERIkan oleh MUSLIM kepada KAFIR!


Jadik jelaslah di sini bahawa agama ISLAM itu akan diHINA seHINA-HINAnya oleh PR jika mereka diBERikan KUASA pada PRU-13 nanti.. Hanya BAHLOL macam Lebai-Lebai PAS aje yang tak NAMPAK! Itulah.. ULAMA 'SERIGALA' peMAKAN GAJI BUTA tuh dah 'EXPIRED' dah.. ILMU dah makan DIRI, tak BERKAT dah pasal diGUNAkan untuk meMUSUHi sesama umat ISLAM..



Related Posts with Thumbnails