Wednesday, May 30, 2012

Lebai-lebai DUNGU dan mantan MB yang GILA


Lebai-Lebai DUNGU PAS HINA YDP AGONG dan Sultan JOHOR kerana BIDA nombor PLET - Tokey 'AH BENG' BIDA tak kata apa pulak?

- TUKANG DOK PEGHATI

Lebai-Lebai DUNGU PAS berbuat BISING hanya kerana NOMBOR PLAT kereta itu diBIDA oleh SULTAN-SULTAN Melayu berAGAMA ISLAM seperti mereka.. Entah apa DENDAM Lebai-Lebai DUNGU PAS ini kepada para SULTAN, kita pun tak TAHU.. Walhal, SEJARAH para SULTAN di NEGARA ini jauh lebih LAMA daripada SEJARAH parti PAS itu sendiri! TIDAK MALU ke Lebai-Lebai DUNGU PAS mengHINA para SULTAN sedemikian RUPA sedangkan mereka sendiri terpaksa meMOHON perKENAN para SULTAN untuk menubuhkan sesebuah Kerajaan NEGERI?

Jika diTELITI senarai pemBIDA seperti berikut, kita DAPATi para SULTAN jugak memBIDA sama seperti ORANG lain? Malah, terDAPAT jugak NAMA-NAMA 'AH BENG' yang turut sama memBIDA? Kenapa pulak sumber KEWANGAN ini mereka ini TIDAK dipertikaikan dek Lebai-Lebai PAS sama seperti keDUNGUan mereka mempertikaikan sumber KEWANGAN para SULTAN?


Dia yang pernah berJAWATAN MB sepatutnya TAHU bahawa TUGAS memBANTU RAKYAT adalah terMASUK TUGAS seorang MB dan seluruh anggota Kerajaan NEGERI.. Mereka yang sebenarnya diLANTIK dan diPILIH oleh RAKYAT menerusi PILIHANRAYA bukannya SULTAN! Secara LOGIKnya, adakah itu keSALAHan DYMM Sultan Kelantan jika ada RAKYATnya tinggal dalam RUMAH macam kandang KAMBING sedangkan Pok Nik 'ALAIHISSALAM' MB Kelantan pulak dok SYOK sendiri MAKAN GAJI BUTA? Kalau SULTAN yang menJALANkan TUGAS menTADBIR sedemikian, mereka ini jugaklah yang akan MENUDUH para SULTAN KONONnya ingin berPOLITIK!

Lagi PELIK apabila Lebai-Lebai DUNGU PAS berDIAM diri apabila 'SETAN BESAR' ini mampu KELILING DUNIA tanpa diketahui sumber kEWANGANnya? Kenapa TIDAK diTANYA dari manakah 'FULUS' yang dia DAPAT? Agaknya ZIONIS mana TOLONG BAYARkan untuk dia mampu KELILING DUNIA? Tak nak TANYA ke?
Related Posts with Thumbnails