Friday, October 1, 2010

Low Life Pariah and Filthy Pigs of The Worst Kind? (Update)



UPDATE 01/10/2010
"...Sumber-sumber memberitahu penulis bahawa adalah sukar untuk mendakwa Cikgu Inshah, Pengetua yang dikatakan mengeluarkan kenyataan berbaur perkauman kerana tidak ada saksi yang boleh membuktikan apa yang diperkatakannya.

Siasatan dalaman juga menunjukkan bahawa semua yang diminta memberi keterangan memberi versi yang berbeza tentang apa yang diperkatakan oleh Cikgu Inshah kepada murid yang terlibat.

Guru-guru India dan Cina serta semua yang hadir dalam perhimpunan tersebut juga tidak dapat memberi keterangan yang jelas atau konsisten... "
"...Tetapi, dalam kes yang jelas, terang lagi bersuluh seperti Namewee, Katy Lim dan simbah cat di surau, semua pemimpin-pemimpin politik yang kononnya anti perkauman ini membela dan mempertahankan tindakan kaum mereka secara langsung dan juga tidak langsung.

Sifat perkauman Namewee dan Katy Lim adalah terlalu jelas, tidak boleh disangkal dan tidak mungkin dapat dimaafkan. Begitu juga dengan perbuatan menyimbah cat di surau adalah jelas memprovokasi agama Islam dan bangsa Melayu.

Jika benar pemimpin-pemimpin bangsa Cina dan India mendabik dada bahawa mereka anti perkauman, maka tidak seharusnya mereka bersikap ‘double standard’ dalam mengutuk tindakan perkauman bangsa mereka. Kegagalan mereka bersikap adil dalam hal ini membuktikan bahawa merekalah yang sebenarnya rasis..."

Original Post:-

If it is true that the school principal had said this:-
"...Saya bawa kereta Proton Saga. Ah Chong & Muthu menumpang dalam kereta saya. Kami sama-sama menuju ke satu destinasi tetapi itu tidak menjadikan Ah Chong & Muthu memiliki kereta Proton Saga tersebut kerana saya tetap pemandunya..." (from OhPolitik)

but, it was accused, in a police report, to having said this:-
"...Cina & India penumpang boleh balik ke negara asal, India memakai kalung seperti anjing..." (from OhPolitik)

Read "KISAH SEBENAR PENGETUA RASIS!!!" by Keris Putera.

then...
Someone has truly displayed his utterly low life pariah self. And those who sing along, twisting and spinning the low life pariah's  tune are really disgusted filthy pigs of the worst kind!


PERIOD !!!

Related Posts with Thumbnails