Thursday, October 7, 2010

Reshuffle? Susun Semula?


Tahun lepas Nazri Aziz menggelar Tun Dr. Mahathir sebagai "Bapa Segala Perkauman". Baca terbitan Malaysiakini yang ditulis oleh S. Pathmawathy pada 9 Disember 2009. Tun mendapat gelaran sedemikian apabila mempertahankan modul BTN setelah segelintir kaum-kaum RASIS menghalakan salakan RASIS kepada BTN. Menyahut salakan RASIS ini, Nazri tampil dengan kenyataan modul BTN perlu dirombak sambil membidas Tun.

Kini Nazri buat "konar baring" pula dengan mempertahankan BTN dan mengatakan ianya tidak rasis (rujuk artikel Rocky’s Bru di sini).

Baru-baru ini Jebat Must Die mendedahkan bahawa Lim Kit Siang pernah menggelar Tun Dr. Mahatihir sebagai "No. 1 Racist", biarpun segelintir ORANG-ORANG CINA sendiri yang mengakui adanya KERAJAAN CINA di Malaysia ini, di mana Kerajaan BN telah dituduh cuba menjatuhkan KERAJAAN CINA ini. Dah lah RASIS, Ultra-kiasu lagi!

Yang menggelar "Bapa Segala Perkauman" telah menelan ludah sendiri dan yang menuduh "No. 1 Racist" telah terdedah sebagai kaki auta, penipu, kaki temberang. Sehati sejiwa sungguh dua-dua orang ini dalam menyerang Tun Dr. Mahathir.

Apa cerita "konar baring" ni Nazri? Ada “cabinet reshuffle” ke? Nak promosi / iklan diri sendiri ke?

Kalau sesiapa yang tak kenal kepada muka hensem Nazri dan Lim Kit Siang, nah! ini dia muka-muka mereka. Kepada DS Najib pun, jangan hanya menurut kata punahsihat-punahsihat sahaja tanpa mengecam sendiri muka-muka ahli kabinet yang akan dilantik nanti (kalaulah ada penyusunan semula kabinet) Maklumlah ada muka yang bermuka-muka. Nanti terlantik Lim Kit Siang, terpelantik pula si Nazri.


 OOOOOPPPPSSSS...!!!!!

Asyik menyalak rasis terhadap BTN, nah amik! Satu laporan polis telah dibuat oleh Timbalan Pengarah BTN terhadap Malaysia Insider. Bravo Hamim Husin !! Way to go!! (Hisham! jangan pula ada pihak ketiga dok mengacau kerja-kerja polis. Nanti bertambah lagi sebab untuk kena "shuffle")


Related Posts with Thumbnails