Thursday, December 9, 2010

Wujudnya Gerakan Anti-Melayu?

Saya ingin menerbitkan semula perenggan tulisan terbaru HIDUP TUAH! (artikel beliau dipaut DI SINI) - Buat renungan ORANG-ORANG MELAYU yang bermain politik di dalam UMNO, PAS & PKR. khasnya pemimpin-pemimpin parti masing-masing yang mempengaruhi halatuju negara ini.

Renungilah juga Orang-Orang Melayu & Bumiputera yang tidak berpolitik, yang meneruskan hidup mereka di bumi asal mereka.

Dari HIDUP TUAH!:_
Pada petang yang sama, saya terima pula sms berikut yang difahamkan ditulis oleh Lim Guan Eng:
‘…Saya berharap semua ahli DAP berhati2 dalam menjalankan gerakan kita. Kita semakin hampir dan DS Anwar Ibrahim tidak boleh berbuat apa-apa. Ingat, gerakan kita adalah untuk anak bangsa kita yang selalu dikeji oleh Melayu. Ayuh bangsa Cina, kuasai dan rebut apa yang Melayu tidak mampu. Jangan kita terhutang budi dengan Melayu…’
LGE yang nak jadi PM? Hj Hadi Awang Tidur?
Apakah gerakan itu? Ada kaitan dengan strategi ketiga kaum Cina?  Justeru betulke DSAI akan sesungguhnya jadi PM, jika PR menang nanti? Maka eloklah DSAI, Dr Syed Husin Ali, Azmin, Fauziah, Nik Aziz, Hadi Awang dan Dr Lolo selidek dan tafsirkanlah pula isi sms Lim ini dengan cermat.

Dan ini pula dari THE UNSPINNERS
Semua gerak langkah LGE sama dengan yang dibuat oleh Lee Kuan Yew di Singapura. Mula-mula mereka halau Melayu keluar dari pulau dan pecah2kan dalam hanya beberapa kawasan undi. Mereka akan lemahkan lagi ekonomi orang Melayu. Jadi mereka akan terus berkuasa. 

2011 – Melayu Tumpas?

Related Posts with Thumbnails